poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Wakacyjna podróż

Dlaczego tak długo nie pojawiały się posty? ;) 
 Głównym powodem był mój wakacyjny wyjazd rodzinny. Przygotowania do podróży zajęły mi dość sporo czasu. Także z pakowaniem było wiele zamieszanie. Zatem myślę, że teraz to jakoś nadrobię, 
ale nie przedłużając, zapraszam na kolejny inny wpis na moim blogu.

Zacznę może od tego, że w tym roku miałam okazję po raz 2 pojechać do Chorwacji nad 
Morze Adriatyckie a dokładniej do Rogoźnicy. Naprawdę niezwykłe miejsce z pięknymi widokami. 
My wprawdzie pojechaliśmy w celu plażowania, opalania i odpoczynku, ale przy okazji udało nam się zwiedzić parę pobliskich miast. Nie ukrywam, że w czasie takiej wyprawy przydarzyło się mnóstwo śmiesznych, fascynujących, interesujących a zarazem miłych historii.
Jednym z zajęć jakie towarzyszyły mi podczas podróż było fotografowanie. Starałam się uchwycić przemijające chwile oraz otaczającą nas przyrodę.Oto efekty moich działań.


Fascynujące zachody słońca zauroczyły mnie całkowicie.


Przepis na nutkę szczęścia. Plaża + woda + błogi spokój to wszystko czego potrzeba do idealnego wypoczynku - z przyjemnością korzystam z uroków słonecznego lata.



Piękne krajobrazy, lazurowe wybrzeże, błękitna woda sprzyjają ładowaniu akumulatorów na kolejne miesiące pracy. Tylko relaks i nic więcej...


Chorwackie granaty są nazywane owocami życia. Posiadają w sobie cenne składniki i substancje.
Są jednymi z najzdrowszych owoców na świecie. Tam rosną w zasięgu ręki.

 
W czasie upalnych dni z przyjemnością zajadamy się orzeźwiającymi lodami.Tym bardziej niesamowite było to,że sprzedawca wyczarowywał z kubków i gałek lodowych fascynujące piramidy. Banalny zakup lodów stał się istnym show. Polecam lodziarnię na ryneczku w Primostenie.


Wybrzeże chorwackie to wielka marina. W każdym mieście zatoczce znajduje się port, w którym mogą dokować łódki, frachtowce, jachty różnych rozmiarów. Taki widok zachwyca i zapiera dech 
w piersi. Może kiedyś uda mi się wyruszyć w rejs takim pływającym domem.


Palmy to coś wspaniałego, nie mogłam się powstrzymać i fotografowałam każdą. 
Chciałoby się taką mieć na własnym skrawku ziemi, a zwłaszcza podczas tegorocznych upałów.


Morskie krajobrazy Chorwacji zachwyciły mnie mocno. Sądzę, że zrobią wrażenie na każdym.
Naprawdę warto pojechać i się przekonać! Wakacje 2016 uważam w 100% za udane!
Ahoj przygodo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz