wtorek, 12 lipca 2016

Ubranka dla lalek

Często bawisz się z dzieckiem, siostrą czy kuzynką? Jak zapełnić im czas? Co zrobić, aby wakacyjne dni nie były nudne? Ja znalazłam sposób. Jest to nie tylko dobra zabawa dla dziecka, ale także dla starszego pomocnika. Można wykazać się kreatywnością i twórczą pasją.


Zapewne  każda dziewczynka w swoich skarbach posiada lalki. Z czasem stare ubranka się nudzą. 
To nic, możesz to zmienić! Wystarczy tylko odrobina fantazji i chęć działania. Polecam wykonać nowe nieszablonowe ubranka dla małych modelek.

Wszystko czego będziesz potrzebować to:
-papier,
-nożyczki,
-ołówek,
i główny element, który nada uroku naszej pracy to Dekoracyjna Taśma! Do dzieła!

Zobaczcie sami jakie kreacje stworzyłyśmy, ja i moja 5-letnia kuzynka Julia.




 Która stylizacja podoba wam się bardziej? 
Mój pomysł zgłaszam na #6 wyzwanie Dekoracyjnej Taśmy
Zabawa z dziećmi"

1 komentarz:

  1. Fantastyczny pomysł i świetny sposób na zapełnienie czasu!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu - Magda, DT Dekoracyjna Taśma.

    OdpowiedzUsuń